ekşisözlük’te dine hakarete 1.5 yıl

Az önce edindiğim bilgi. Vatan gazetesi tarafından Makine mühendisi M.S ye “dini düşüncelerini özgürce söylediği(!) ” için İstanbul Sulh Mahkemesi tarafından 9 ay ile 1.5 yıl cezaya çarptırılacakmış. süper lan. vallahi süper. yetti kardeşim.

Bu konuyla ilgili bir sürü yazı da yazmadım değil. Burası çiyan bakteri virüs düşünceleriyle dolu bir mekan. Orada bulunmak dahi düşüncelerinizi yok olmasına, körelmesine sebep olabilir. Orta çağ zihniyetiyle yönetildiklerini sanan dangalakların ; aslında kendi yarattıkları dünyada veba tohumuyla yaşadıklarının farkında değiller.  bir alıntı

-bunun suçu ne?
+bir suçum yok efendim. sadece dinlere inanmadığımı ve neden inanmadığımı ekşi sözlükte paylaştım.
-vayyy! din düşmanı kafir. oralara allah yoktur yazıyorsunuz. çocukların beynini yıkıyorsunuz. atın bunu da içeriye…

burada kalın harflerle yazılan yere dikkat etmenizi istiyorum. hiç birşey göründüğü gibi değildir. “dinizi sikeyim size birşey olmasın” bknz veren ororspu çocuklarıda yok değil hani. bazıları ise orta çağ zihniyeti demiş yaşadığımız Ülkeye. Sizin kurduğunu dünyada “ateist” olmayan ; yobaz,dinci,fikirsiz… olabiliryor.

Bu ülkede hacı hoca ayağına hatun kaldıranlar olmadı mı ? Oldu!! ama bu demek değil ki bütün müslümanlar aynı zihniyette. Elllerine fırsat geçmeye gör… Neyse Sözü Yunus EMRE’ye aktarıyorum…

ÇIKTIM ERİK AĞACINA YEDİM ÜZÜMÜ

der. Siz bunu anlamayacak kadar zekanız geri…

Genel kategorisinde yayınlandı

Kalıcı Bağlantı Yorum bırakın

Yorum bırakın